ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جشن شکوفه های بهار نارنج

چهارمین جشنواره ی بهار نارنج رامسر  به همت کاخ موزه ، شهرداری و شورای شهر رامسر روز پنج شنبه 18 اردیبهشت 93 ساعت 10 صبح در محل کاخ موزه ی رامسر برگزار می شود.


سخنران ویژه ی این مراسم  « خسرو معتضد » می باشد. در حاشیه ی جشنواره برگزاری بازار سنتی و نشست های فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.


تکمیلی:


در مصاحبه ی تلفنی با مهرداد افتخاری مدیر کاخ موزه ی رامسر ایشان زمان برگزاری جشنواره را در روزهای 5 شنبه و جمعه اعلام کرد.


وی افزود: در روز 5 شنبه خسرو معتضد حوالی ساعت 10 صبح سخنرانی خواهد کردو از برنامه ی جنبی آن برگزاری موسیقی محلی ، شعر خوانی محلی ، ... نام برد


افتخاری برنامه ی ویژه ی 5 شنبه را گلباران محوطه ی جشنواره با شکوفه های بهارنارنج به وسیله هواپیماهای کوچک  بر شمرد و گفت : بازدید از کاخ موزه در روزهای 5 شنبه و جمعه رایگان است.


نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.jonbeshnet.ir/news/27860

جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
سلام
با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر همت و عزم ملی مردم و مدیریت جهادی گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی صفحه ویژه برای این موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» کرده است.
لذا از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی دعوت می کنیم با قرار دادن «لوگوهای جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های ما را یاری فرمایند.
شایان ذکر است، نام و نشانی پایگاه های اینترنتی و وبلاگ هایی که در این زمینه فعالیت کنند در صفحه ویژه پگاه گروه اینترنتی رهروان ولایت منتشر خواهد شد.
لذا خواهشمندیم پس از درج لوگو در سایت یا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهای جنبش اینترنتی اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اطلاع دهید.

http://www.jonbeshnet.ir/news/27860

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد