ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

پیام تشکر علی امینی شاد رئیس شورای شهر رامسر


تشکر ، قدردانی و سپاس من را بخاطر حضور پر شور و شعورتان همانند و حتی بیشتر از  دوره های قبل در تمامی انتخابات پذیرا باشید. نشان دادید که علاقه مند به شهر ، کشور و ولایت فقیه هستید و حماسه را به معنای واقعی کلمه خلق کردید.

 

مطمئناً حماسه اقتصادی نیز در پی این حماسه خواهد بود و آن نیز وظیفه ای است که مدیران جدید لیدر آن هستند و آن میسر نخواهد شد مگر نوع نگاه مدیران ارشد جامعه تغییر کند. اعتقاد داریم برنامه ریزی ها برای  حل مسائل اقتصادی مردم می بایست از پایین به بالا باشد نه از بالا به پایین . مردم همیشه آماده همکاری و مشارکت در تمام امور بودند و هستند.

 

انشاء ا... نقش مردم و شهر ها در اداره امور شهر و کشور با نظام بخشی به ساختار اداره کشور تغییر کند تا شاهد حل مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان باشیم.

 

امید است نقش مردم فقط در پای صندوق رأی نباشد و نقش شورا ها و شهرها در توسعه کشور مشخص باشد انتظار می رود  نظام مدیریت شهری مان تشکیل شود تا انشا ء ا... شایسته سالاری یعنی تخصص و تعهد را سر لوحه کار قرار دهیم . مسلمانی صرفاً به زبان نیست بلکه به عمل است ، نباید  مسئولیت ها را به هر قیمتی قبول کنیم اگر اداره امور شهرهایمان برایمان مهم نباشد و آنرا به راحتی به هر کسی بسپاریم می بایست هم در حال و هم در آینده شاهد نارضایتی ساکنین باشیم و به این دلیل است که می گویم وضعیت حال ،  ناشی از تصمیمات گذشته و وضعیت آینده نیز، ناشی از تصمیمات حال است.

 

ضمن تبریک به مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر رامسر به خاطر حضورتان و تبریک به اعضاء منتخب به خاطر جلب حسن اعتماد مردم و فرصت خدمت رسانی ، نیک می دانیم انتخاب این عزیزان فرصتی است که خداوند بوسیله شما مردم غیور در اختیارشان قرار داده تا بتوانند انشاء ا... با تکیه و توکل بر ایزد منان و استفاده از تجربه گذشتگان و تخصص و تعهدی که در آن بزرگواران سراغ دارم با وحدت و همدلی برای نیل به اهداف والای امام راحل ( ره ) و انقلاب اسلامی که همانا ایجاد امنیت ، رفاه ، نشاط و آسایش مردم است بیش از پیش کوشا باشند .

 

با سپاس و قدردانی فراوان

 

 

 

برادر شما : علی امینی شاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد