ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مردم مسوولانه در این انتخابات شرکت کردند.

 



امام جمعه رامسر با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: مردم مسوولانه در این انتخابات شرکت کردند.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان رامسر، ˈسید جلیل مرتضویˈ روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای رامسر در گفت و گو با ایرنا افزود: ملت ایران نشان دادند که پیروز میدان های حساس و خظیر هستند و در همه میدانهایی که حضور آنان مایع اقتدار و عزت ایران بوده، مسوولانه پای کار بوده اند.

 


وی اظهار داشت: مردم همچون دوران دفاع مقدس با مقاومت و ایستادگی فشارها و تهدیدهای دشمنان را تحمل کردند و اکنون استوار و مقاوم به آینده روشن در حرکت هستند.

امام جمعه رامسر یادآور شد: ملت ایران امروز با حضور حماسی در انتخابات ، درایت و بینش سیاسی خود را همچون گذشته نشان داده و به اثبات رسانده اند.

 مرتضوی بیان داشت: بنابراین مسوولان باید قدر این مردم همیشه در صحنه و وفادار به انقلاب اسلامی را بدانند و برای رفع مشکلاتشان بیش از پیش تلاش کنند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 58 شهر و دو هزار و 367 روستای مازندران در حال برگزاری است.

همزمان با این انتخابات ، در حوزه انتخابیه تنکابن ، رامسر و عباس آباد نیز انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزار می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد