ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

عضو رامسری تیم ملی والیبال : ماندنم در تیم والیبال متین ورامین شرایطی دارد

عارف باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، مشوق اصلی خود را در رو آوردن به ورزش والیبال برادر بزرگ خود عادل باقرزاده عنوان کرد و گفت: برادرم مربی و سرپرست تیم نوجوانان سایپا بود و خودش هم در لیگ برتر والیبال بازی می‌کرد.



این والیبالیست رامسری، نحوه دعوت به اردوی تیم ملی را اینگونه بازگو کرد: پس از آنکه به عضویت تیم پیکان درآمدم، به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما در آن موقع به علت کم‌بودن سن در لحظه آخر خط خوردم.


وی افزود: به تمرینات و تجربیاتم پس از شرکت در دوره‌های متعدد افزودم و سپس به عضویت تیم جوانان و به دنبال آن به عضویت تیم بزرگسالان پیکان درآمدم.


باقرزاده عنوان کرد: سال گذشته از سوی ولاسکو به تیم ملی دعوت شدم و در تیم «ب» بازی کردم.


وی، دلیل موفقیت خود را در والیبال، خانواده خود نام برد و تصریح کرد: یک ورزشکار زمانی می‌تواند موفق باشد که خانواده پشت وی و حامی‌اش باشد و من از ابتدا این حمایت را از جانب پدر، مادر و برادرم و اکنون هم از جانب همسرم برخوردارم.


باقرزاده، وضعیت کنونی‌اش در تیم متین ورامین را رضایت‌بخش خواند و اذعان داشت: تیم متین ورامین خصوصی اداره می‌شود و بازیکنان حس رقابت شدید و سنگینی بین‌شان برقرار است و در نیم فصل گذشته مدعی عنوان قهرمانی بودیم و ماندن و رفتن از این تیم تنها به شرایط برمی‌گردد، اما در هر صورت من از تیم متین ورامین راضی هستم.


باقرزاده، نقش و کارکرد بخش خصوصی را در ورزش بسیار مهم و اثربخش عنوان کرد و متذکر شد: تیم‌های خصوصی به علت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای که در ورزش کرده‌اند، نتایج بهتری هم گرفته‌اند و این شرایط خوبی را ایجاد کرده و موجب پخش شدن بازیکن خوب ایرانی و خارجی در تیم‌های مختلف شده است.


وی، سیاست‌های هر باشگاه را در به اوج رساندن تیم‌هایشان مؤثر خواند و یادآور شد: باعث افتخارم است که روزی در تیم‌های استان مازندران بازی کنم و این منوط به شرایط خودم و همچنین باشگاه مربوطه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد