ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

رامسر با زیبایی های کم نظیرجایگاهی جهانی دارد

امتداد :


شهردار رامسر گفت:رامسر با زیبایی های کم نظیر و مواهب بی شمار طبیعی و موقعیت منحصر به فرد اقلیمی و نزدیکی جنگل و دریا نگاهی جهانی دارد و ما باید از این ظرفیت نهایت استفاده را بعمل آوریم.


"نصرت اله کوزه گر"در نشست هم اندیشی با اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر رامسر در سالن اجتماعات شهرداری افزود:اقتصاد شهر رامسر بر پایه گردشگری است و باید با بهره مندی از حمایت های دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و با ایجاد زیرساخت های مناسب ماندگاری گردشگران را در شهر بیشتر نماییم.


وی اظهار داشت:در شهری نظیر رامسر که با اقبال گسترده عمومی مواجه است مدیریت شهری پویا و بالنده با تعامل سازنده همه دستگاهها و عوامل اثربخش در جهت تحقق اهداف توسعه باید گام برداشت.


وی مسئله حمل و دفن زباله را یک دغدغه اساسی پیش رو بر شمرد و بیان داشت:میانگن حمل و دفن زباله که شهرداری متولی آن است 100 تن است که در 5 هکتار زمین جنگلی در منطقه کلاکولی با صرف هزینه های زیادی انجام می گیرد.


وی گفت:عمر مفید محل دفن زباله 10 سال بوده در بازدیدی که روزگذشته داشتیم کاملا پر شده و دیگر جوابگو نیست.


وی اظهار داشت:دفن زباله در جنگل های سرسبز و در شهری نظیر رامسر که شیراب های آن دوباره به سمت ما گسیل می شود به صلاح نیست.


وی ادامه داد:این شهرداری مجوز احداث کارخانه زباله سوز را از مراجع ذیصلاح اخذ که در این راستا 3 هکتار زمین از منابع طبیعی تقاضا شده که امید است مورد موافقت قرار بگیرد.


وی اظهار داشت:کارخانه زباله سوز با 40 درصد مشارکت خارجی و 60 درصد مشارکت شهرداری با کمک دولت انجام می پذیرد واین کارخانه هیچ مشکلی از نظر آلودگی ندارد و تمام موارد زیست محیطی لحاظ می شود.


وی گفت:کارخانه های زباله سوز در کشورهایی نظیر سوئد،کره جنوبی و ژاپن در داخل شهرهاست و اگر شهرداری در محدوده شهری زمین داشت این کار را انجام می داد.


وی  در بخش دیگری در خصوص احیای باغ 33 هکتاری جلوی هتل قدیم رامسر نیز گفت:این باغ زیبا به حال خود رها شده بود و در اختیار شهرداری قرار گرفت و ما تمام سعی و تلاش را داریم بیش از این دیگر تخریب نشود.


وی گفت:میانه باغ باید گردشگری،سمت شرق آن گل و گیاه و سمت غرب باغ پرندگان طراحی و اجرا شود.


وی بیان داشت:با پیگیری مسولان شهرستانی مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار در این خصوص تخصیص داده شده که باید پیگیری تا محقق شود.


وی گفت:یک تکه از شهر را میراث ایزوله کرده و برای مردم حریم درست کرده این برای شهر ضرر دارد نباید دست روی دست گذاشت و شهر همین طور باقی بماند.


وی در خصوص پل صفارود نیز گفت:پل صفارود که از سال 82 عملیات آن آغاز و هنوز به سرانجام نرسیده با پیگیری ها و مساعدت شورا و مسولان شهرستان تا شهریورماه مسیر آن بازگشایی می شود.


وی گفت:این پل آبروی شهر و مسولان استانی است و سال گذشته در جریان سفر هیئت دولت 5 میلیارد تومان جذب شدو ما برای خریدمغازه های مسیر پل نیازمند 10 میلیارد تومان هستیم.


کوزه گر سیستم یکپارچه شهرسازی وایجاد بانک اطلاعاتی جامع،راه اندازی سامانه مدیریت شهری 137،،احداث 24 باب تجاری در محوطه بازار سنتی با زیربنای 240 متر مربع با هدف انتقال بخشی از مغازه های در مسیر طرح بازگشایی پل صفارود به مکان جدید،احداث دهکده صنایع دستی به منظور احیای فرهنگ و سنن بومی با سرمایه گذاری شرکت تعاونی باغ بهار نارنج با میزان سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال،تکمیل و بازسازی پاساژ منطقه رمک،احداث پل کاشانی ،تملک بازار سنتی در راستای بازگشایی پل صفارود،انتقال بازار هفتگی به دلتای صفارود،تامین روشنایی بلوار دریا با مشارکت اداره راه و شهرسازی،احداث مرکز تجاری تچر با زیر بنای 4 هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و ساماندهی مغازه های در مسیر پل صفارود،پروژه مرکز تجاری رامسر در محل اداره سابق ثبت و احوال و ساخت 220 واحد تجاری ،مرکز تجاری تفریحی خدماتی برلیان رامسر در پلاژ شهرداری با اعتبار 150 میلیارد ریال با پیمانکاری شرکت تعاونی امواج رامسر،رفیوژ میانی خیابان شهید مطهری به طول 3600 متر،عملیات اجرایی پروژه ریز پهنه بندی شهر رامسر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری موسسه زئوفیزیک دانشگاه تهران و شرکت توکال به مساحت 20 کیلو متر مربع ظرف 18 ماه،را بخشی از اقدامات شهرداری رامسر برشمردند.


در پایان هرکدام از اعضای شورای شهر به تبیین دیدگاههای خود پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد