ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نامه ای به فرماندار

باسلام و تحیات الهی و آرزوی توفیق و بهروزی


احتراما معروض می داردشهرستان رامسر با توجه به ویژگی های منحصر بفرد و دارا بودن برخی از زیرساخت ها در طول سال میزبان همایش ها،سمینارها و رویدادهای خبری متنوع می باشد که در این میان نقش خبرنگاران پرتلاش و ساعی شهرستان در انعکاس خدمات و اخبار نقشی بی بدیل و شایسته تقدیر است.


تا پیش از این حضور خبرنگاران از مرکز استان و پایتخت  در سمینارهاهای ملی و استانی بدون در نظر گرفتن شان و کرامت خبرنگاران بومی همکاران را آزارده خاطر می ساخت که با پیگیری های فراوان و دستور استاندار این موضوع تا حدود زیادی مرتفع گردید.


اما این روزها نادیده انگاشتن شان و کرامت خبرنگاران در برخی از برنامه ها که با حضور مدیران کل صورت می گیرد، موضوعی است که اصحاب رسانه را غمگین ساخته است.


برگزاری آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بدون حضور خبرنگاران و عذر خواستن از تنها خبرنگار حاضر و همچنین ممانعت از ورود  یک خبرنگاردیگر در نشست مدیر کل محترم کمیته امداد امام (ره)نمونه های بارزی از این رویه ناپسند است.


نیک روشن است خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی و پل ارتباطی مردم و مسولان می باشندکه در تمامی صحنه ها حضوری پر رنگ داشته و تلاش های دلسوزانه ای مبذول می دارند.


خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان نمونه گردشگری رامسربه خاطر فضایی آرام و زیبا در زیباترین نقطه استان مازندران یعنی رامسر به خاطرجاذبه های کم نظیرو قرابت خیرکننده جنگل و دریاست و نقش خبرنگاران در معرفی هرچه بیشتر رامسر و ارتقای امنیت و آسایش عمومی نیز اثربخش و قابل توجه می باشد.


بدون تردید نگاه مسولان عالی و مدیران کل نسبت به عرصه خبر، نگاهی احترام آمیز با درک رسالت خبری است که باید این نگاه از صدر تا ذیل تسری بیابد.


درپایان از آن مقام مسول انتظار دارد ضمن دستور پیگیری موارد موجب تقویت بیش از پیش جایگاه  اصحاب خبر را فراهم آورند.

 

                                        عباس احمدی ماچیانی /خبرنگار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد