ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

12 محفل انس با قرآن با تلاوت قاری مصری در مازندران

 

علیزاده مدیر کل اوقاف و امورخیریه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران بااشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح استان گفت: در ماه رمضان غیر از برگزاری محافل انس با حضور قاریان ، حافظان و گروههای مدیحه سرایی استانی – کشوری و بین المللی – 12 محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری مصری برگزار می شود.

 

وی افزود: قاری مصری استاد عادل الباز سالم السیداز دوم تا پنجم مرداد امسال برابر با 15 تا 18 ماه مبارک رمضان در محافل انس با قرآن در شهرهای استان مازندران به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.

 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه مازندران تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده این قاری مصری در شهرهای رامسر – تنکابن – چالوس – نور – محمودآباد – آمل – بابل – بابلسر – قائمشهر – نکا – گلوگاه و سورک به تلاوت قــرآن کریم خواهد پرداخت.

 

علیزاده از مسئولین شهرستان های فوق بویژه ائمه محترم جمعه و فرمانداران درخواست کرد تا با ادارات اوقاف همکاری داشته باشند و با تشکیل ستاد شهرستانی این محافل را به نحو شایسته مدیریت و برگزار کنند تا مردم عزیز استان از فضای قرآنی این مراسمات بهترین استفاده را از کلام وحی الهی ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد