ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

توزیع بیش از 200سبد کالا در میان ایتام و نیازمندان شهرستان رامسر

امتداد :




امام جمعه رامسر گفت:در راستای عمل به بزرگترین سنت نبوی و سیره علوی و با مشارکت نوعدوستانه مومنین و خیرین بیش از 200 سبد کالا به ارزش 300 میلیون ریال در بین ایتام و نیازمندان در شبها ی ماه مبارک رمضان توزیع شد.

 

" سید جلیل مرتضوی" در گفت و گوی اختصاصی با امتداد شب گذشته  افزود:در هرکدام از سبدها اقلامی چون برنج،مرغ،قند ،شکر،رب گوجه،روغن و سایر مایحتاج به اندازه یک ماه و به ارزش یک میلیون و 500هزار ریال قرار دارد.

 

وی بیان داشت:این کار ماندگار همه ساله توسط مومنین و خیران در ماه ضیافت الهی انجام و بنده به عنوان وسیله ای هستم که این اقلام را توزیع و از خیران هم می خواهیم در این سنت پسندیده ما را یاری نموده و در ثواب آن سهیم شوند.

 

وی ادامه داد:وقتی امام علی (ع)در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بدست ابن ملجم فرقش شکافته می شود و مردم با خبر می شوند که شیر برای مولا خوب است یتیمان بی شماری گردش حلقه می زنند.

 

وی ادامه داد:این جمعیت  سرلشکران و متمولین کوفه نبودند بلکه یتیمان و نیازمندانی بودند که سالها امام علی (ع) از آنها نگهداری می نمود.

 

وی گفت:تمامی مومنین و مهمانان ضیافت الهی باید از مولایشان الگو بگیرند که نخلستانی را در راه خدا انفاق نمود..

 

شایان ذکر است این سبدها شبانه دور از چشم مردم  در بین فقرا و نیازمندان شهرستان توزیع شد و خیران می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد