ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اخبار کوتاه ورزشی تنکابن



فوتبال:

- پیش کسوتان فوتبال خرم آباد یک دوره مسابقه 5 جانبه را به مناسبت گرامی داشت مرحوم علی احمدی برگزار کردند که تیم‌های خرم آباد، کتالم، سروش و هما تنکابن در آن شرکت داشتند.

- در مسابقه‌ی دوستانه‌ای که بین تیم‌های شهرداری تنکابن و دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد نتیجه 2 بر 1 به نفع شهرداری تنکابن پایان یافت، همچنین دیدار دوستانه تیم شهرداری تنکابن با نیروی دریایی نوشهر، شهرداری تنکابن توانست با 3 گل زده و یک گل خورده این بازی را به پایان ببرد،‌در همین راستا دیدار تیم شهرداری تنکابن با شهرداری نوشهر 1 بر صفر به نفع شهرداری تنکابن خاتمه یافت.


کشتی:

-  یک دوره مسابقات کشتی انتخابی نونهالان با حضور تیم‌های نشتارود، نعمت آباد، تنکابن در سالن کشتی جهان پهلوان تختی تنکابن برگزار شد، نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی استان راه یافتند.

- ابوالفضل یوسفی کشتی گیر نونهال تنکابنی که جهت مسابقات استانی اعزام شده بود ، توانست مقام سومی این دوره از مسابقات را به دست آورد.


ووشو:

در رشته  ووشوی قهرمانی کشور، صاحب عنوان‌های ووشوی تنکابن ، غلامعلی خانه کشی و مصطفی خلعتبری به اردوی تیم ملی راه یافتند.


والیبال:

- یک دوره مسابقات والیبال ساحلی با حضور 10 تیم در شهرستان نور برگزار گردید و در نتیجه تیم‌های نشتارود، شهید خاک نژاد و دریای نور به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

- یک دوره‌ی اردوی استعدادیابی نوجوانان غرب مازندران از شهرستانهای تنکابن، نوشهر، چالوس، عباس آباد و رامسر در دو مرحله در سالن ورزشی تنکابن برگزار شد. این آزمون زیر نظر نماینده استان به سرپرستی وثوق محمدپور و مربیانی چون آذرهوش، شاهمنصوری، رضائیان و مالایی تست‌گیری شد که بازیکنان حسین آرمویی و رحیم آبایی به مرحله بعدی راه یافتند.


کاراته:

 اعزام تیم کاراته سبک  کیوکوشین ماتسویی به مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور چین برگزار شد محمدرضا عسکری مقدم توانست مدال طلا را برای تنکابن به ارمغان بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد