ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

حدود 98 درصد ولات و وفات افراد مردم رامسر به موقع ثبت می شوند

پژواک رامسر :

 

رئیس ثبت احوال شهرستان رامسر در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان رامسر گفت:باید تاریخ ولادت ها زیر 15 روز و تاریخ وفات افراد زیر 10 روز به ثبت برسد که این اتفاق حدود 98 درصد در شهرستان رامسر به موقع انجام می شود.

 

روح اله کوزه گر اظهار داشت :حدود 2 درصد باقی مانده  مربوط به ثبت به موقع تاریخ ولادت مربوط به ولادت  ازدواج های صیغه ای و فرزند خواند گی ها می باشد که به ما اطلاع داده نمی شود.

 

وی در ادامه گفت: ما آمادگی داریم برای کلیه شهرندان رامسری که تغییر آدرس محل سکونت دادند ، کارهای ثبت احوالی برای درج این تغییرات را به صورت رایگان انجام دهیم.

 

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رامسر افزود:امسال برای خانواده شهدا و افراد تحت پوشش برنامه صدور کارت ملی هوشمند را در دستور کار داریم که انشاا... در سال آینده برای همه افراد این کار عملی می شود و دیگر نیازی نیست که مردم کارتهای مختلف را با خود حمل کنند بلکه تمام اطلاعت آنها در همان کارت ملی هوشمند ذخیره می شود و مورد استفاغده قرار خواهد گرفت.

 

وی گفت:با تشکیل آرشیو الکترونیکی در اداره ثبت احوال رامسر مسائل مربوط به شناسنامه که در سالهای گذشته فقط در محل صدور شناسنامه خدمات داده می شد راه اندازی شده است.

 

کوزه گر جمعیت شهرستان رامسر را 69023 نفر دانست که از این تعداد 34524 نفر مرد و 34499 نفر زن هستند.

 

رئیس ثبت احوال رامسر با عدم ارئه آمار وقوع طلاق به علت فقدان دفتر طلاق در رامسر اظهار داشت:در سال 1391 در رامسر تعداد 912 نفر به دنیا آمدند ، 431 نفر فوت شدند و 759 ازدواج نیز به ثبت رسید .

  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد