ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تیم ملی کشتی نوجوانان ایران مهمان ویژه نمازجمعه رامسر.

امتداد :

 

امام جمعه رامسر گفت:برگزاری بیش از 30 انتخابات و حفظ اسلامیت نظام کارنامه درخشان شورای نگهبان است و ما مدیون شورای نگهبان هستیم.

 

"سید جلیل مرتضوی"در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان رامسر در مصلی امام جواد (ع)ضمن اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود:شورای نگهبان با دارابودن اعضا و فقهای عادل ،آگاه به زمان ،دین مدار،متقی توانسته در مقابل زیاده خواهان داخلی و خارجی مقتدرانه بایستد .

 

وی بیان داشت:در برخی زمان ها آنقدر فشارها سنگین بود که ایمان و تقوای فقها آنها را نجات داد.

 

وی تصریح نمود:شورای نگهبان درانتخابات سال 88 قد علم کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دادو ولایت پذیری محض خود را به نمایش گذاشت.

 

وی گفت:شورای نگهبان با تحمل فشارهای سنگین و هجمه های تبلیغی توانست در مقابل فتنه ایستادگی نموده و ایران عزیز را سربلند نماید.

 

وی گفت:در انتخابات 92 نیز این شورا با مدیریت بسیار خوب ،نظارت شایسته بر عملکردها مشتی محکم بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی کوبید و امروز روسیاهی برای فتنه گران سال 88 ماند.

 

وی بیان داشت:در راس شورای نگهبان آیت الله جنتی که در نوک پیکان هجمه ها علیه ایشان هستیم از زبان خیلی ها که رد صلاحیت شدند و ادعایی هم داشتند بدون واسطه شنیدم که ایشان انسان  با تقوا و خداترسی هستند و انصافا شورای نگهبان حق الناس را خوب تشخیص میدهد.

 

وی در بخش دیگری با تاکید بر دستگیری از مستمندان در ماه ضیافت الهی افزود:در همین شهرستان برخی در بدترین شرایط زندگی می نمایند و این غفلت ها در روز قیامت جواب دادن داردو بی تفاوتی دور از انسانیت است اگر هرکدام چند نفر را کمک نماییم در رامسر فقیری نخواهیم داشت.

 

وی در پایان ضمن اشاره به برگزاری آخرین  اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشوردر رامسر و همچنین حضور سرمربی ،کادر فنی و کشتی گیران در نمازجمعه رامسر گفت:کادر فنی تیم ملی کشتی نوجوانان انسان های دلسوز با ایمان و مهربان و ملی پوشان نیز از خانواده های اصیل و مومن بوده و امید واریم در مسابقات آسیایی مغولستان خوش درخشیده و پرچم ایران اسلامی را با دعای خیر ملت به اهتزارز در آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد