ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

متاسفانه هنوز کارهای فرهنگی و تبلیغی شایسته در جهت انتقال آموزه های عید غدیر انجام نداده ایم .

امام جمعه رامسر گفت:واقعه تاریخی غدیر موجب بالندگی و اسلام و یاس دشمنان و ماندگاری اسلام را رقم زد.



" سید جلیل مرتضوی"روز سه شنبه در گفت و گو ی اختصاصی با امتداد افزود:موضوع بسیار مهم غدیر کامل شدن نعمت و رسالت نبوی بود.


وی بیان داشت:در این روز تاریخی اسلام به عنوان آخرین دین الهی از ناحیه پیامبر (ص)معرفی گردید.


وی گفت:گرچه جانشینی حضرت علی (ع)در غدیر اعلام گردید اما وحدت اسلامی نیز در این رویدار بسیار مهم رقم خورد.

وی اظهار داشت:امامت ،ولایت و جانشینی امام علی (ع)در غدیر صورت گرفت و روزبسیار مهمی برای اسلام است.


وی بیان داشت:متاسفانه هنوز کارهای فرهنگی و تبلیغی شایسته در جهت انتقال آموزه های عید غدیر انجام نداده ایم چراکه غدیر ابعاد مختلفی دارد که باید تبیین شود.


وی افزود:غدیر مایه یاس دشمنان و بالندگی اسلام شد و حقیقت اسلام در غدیر رقم خوردو این عید باید به زیباترین وجه گرامی داشته شود.


امام جمعه رامسر در بخش دیگری گفت:خدمت به جوانان و تقویت کارهای فرهنگی ،اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم و جوانان همواره از دغدغه های من است.


وی ادامه داد:جوانان ما دین مدارو عاشق اسلام اند و در محرم و روز عاشورا اوج دلبستگی آنان به امام حسین (ع)به نمایش گذاشته می شود.


وی افزود:باید با نگاهی ظریف و اخلاقی نیکو جوانان را در مسیر دین و ائمه هدایت نماییم.


وی بیان داشت:هرکسی دلی دارد و من خیلی به مال دنیا توجه ندارم و همیشه دوست دارم کار ماندگار و خداپسند در هرجا که خادم مردم هستم به یادگار بگذارم.


وی اظهار داشت:اگر ما کارنیک و نام نیک از خود برجای بگذاریم  آن روز ،روزخوشحالی و سرور است و این درس را از بزرگان دین آموخته ایم.


وی ادامه داد:امام (ره)هر جا که در تبعید بودند از او به نیکی یاد می نمایند و مقام معظم رهبری نیز هر جا که قدم گذاشته اند خیر و برکت داشته اند و ما شاگردان این بزرگان دین باید باشیم.


وی گفت:من در هر شهرستانی که افتخار خدمت به مردم داشته ام و به عنوان امامت جمعه در ایلام و بندر گز در فکر خدمت به مردم ،را ه اندازی موسسه خیریه ،نگهداری ایتام و تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بوده ام و از این کارها احساس رضایت دارم.


وی گفت:در همین شهرستان رامسر و در این مدت کوتاه  بیش از 20 جهیزیه عروس تهیه نموده ام که حتی کسی نمی داند.


امام جمعه رامسر گفت:ما وظیفه داریم در غم و شادی همراه مردم باشیم و به مدد الهی و دعای همین مردم ،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،جانبازان و آزادگان نام نیک از خود به یادگار بگذاریم.


وی  با تشکر ویژه از مهندس طاهایی استاندار سابق مازندران مبنی بر در اختیار قرار دادن فضایی جهت ساخت منزل مسکونی و مهمانسرا افزود:این مکان را از استاندار وقت آقای مهندس طاهایی گرفته و از ایشان تشکر ویژه دارم که هم اینک منزل مسکونی ،مهمان سرای مصلی و حسینیه بسیار خوبی در حال احداث می باشد.


وی افزود:این مکان زیر نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و متعلق به مردم ولایتمدار بوده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.


وی گفت:زیباسازی و نوسازی مصلی امام جواد (ع) با هزینه بیش از یک میلیارد تومان و در فضای حدود 4 هزار متر مربع  انجام و هنوز هم بابت آن 50-40میلیون تومان مقروض هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد