ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

گرامی داشت یاد و خاطره ی پهلوان تختی در رامسر


رضا بخشعلی پور خبر نگار ساحل دریا -


چهل و ششمین  سالگرد بزرگداشت مرحوم جهان پهلوان تختی که برای نهمین سال پیاپی برگزار می شود با یاد و خاطره ی شهدای ورزشکار شهرستان رامسردر هم آمیخت و این مراسم با حضور کشتی گیران و پیشکسوتان و ورزشکاران و مسئولان رامسر در سالن ورزشی کشتی رامسر که نام جهان پهلوان را با افتخار در بر دارد برگزار شد.


در ابتدای مراسم   رضا حلاجیان تلاوتی از قران مجید را به سمع حاضران رساند و در ادامه اقای خلیل مهدیزاده پیشکسوت کشتی رامسر ضمن  بیان اینکه مراسم بزرگداشت مرحوم تختی9 سال است که در این سالن برگزار می شود به بازگو کردن زندگینامه ی  تختی برای  مهمانان  این مراسم پرداخت.


مهدیزاده گفت : چیزی که مرحوم تختی را از سایر ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران متمایز می کند مرام و مردانگی او بوده است.


وی سپس با انتقاد و گلایه نسبت به مسئولان شهرستان رامسر و خطاب به عباس روغنچی عضو شورای شهر رامسرکه در این مراسم حضور داشت افزود : بی توجهی مسئولان باعث بی انگیزگی کشتی گیران رامسری شده است و دیگر از افتخار افرینی آنان در سطح استانی خبری نمی رسد و وقت آن رسیده که به داد کشتی رامسر رسید.


وی در پایان صحبت هایش ضمن قرائت فاتحه به دو پیشکسوت کشتی رامسر شادروانان حجت پروانه و ابراهیم مهدیزاده یاد و خاطره انان را زنده نگه داشتند..


سپس عباس روغنچی عضو شورای شهر در جمع حاضران ضمن بزرگداشت سالگرد جهان پهلوان تختی گفت :  من از بچگی شاگرد حسن قلیزاده بوده و  هنوز هم شاگرد ایشان هستم و هر خواسته ای که از ما داشته باشد به دیده منت می پذیریم و قول احداث یک فرهنگسرای ورزش در رامسر را به ورزشکاران داد و گفت کارهای مقدماتی برای احداث آن انجام شده است.

 در پایان این مراسم چندین مسابقه کشتی به صورت نمادین انجام شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد